Thursday, January 31, 2013

Hetkeseis ja eesmärgid

Nonii, käes on 1. veebruar. Uskumatult mõnus! Linnuke juba harjutab kevadeks ja ilm pole kah nii jäiselt külm.
Olen nüüdseks 5 päeva jälginud rangelt söömist (vt. allpool olevat toitumiskava) ja pärast haigust jõudumööda ikka trenni kah teinud (Combat ja Pump). Täna siis tegin oma esimese kaalumis-mõõtmis-pildistamis-päeva.

Tulemused on siis järgmised (01.02.13 hommik):
  • Kaal: 67,6kg
  • Puus: 101cm
  • Vöö: 71cm
  • Säär: 35cm
  • Reis: 58cm
  • Rind (rinna alt mõõdetuna): 76cm
  • Käsivars: 30cm
  • "päästerõngas": 93cm
 Ütleme nii, et pole kõige hullem, aga siiski üsna hull, arvestades seda, mis oli paar aastat tagasi.

Minu eesmärgid oleks ennekõike teha tublisti trenni edasi ja järgida toitumiskava rangelt. 01.04.13 on eesmärk kaaluda 60kg ning rasva% võiks olla selleks ajaks alla 20% (hetkel ca 26%). Kui saab rohkem alla, on super, aga see on selline optimaalne langus kahe kuu peale. Lõpp-eesmärk on ca 54kg ja rasva% sinna 15-ne kanti. Panin siia pildi kehast, mis oleks minu eesmärk.

Tegin ka pildi endast, kus toppisin sõna otseses mõttes jalga omale kunagised Miss Sixty teksad, mis olid tollal parajad. Nagu pildilt näha, siis on need jalgadest hirmus ümber, ei läinud hästi ülessegi ja puusalt on asi ikka täiesti kohutav, püksinööp ei lähe mitte kinnipoolegi ning isegi siis kui nööp lahti, pressib päästerõnga üle värvli. Ühesõnaga minu eesmärk on need teksad jälle kasutusse võtta lõpuks, nii et need istuksid superhästi :) Vähemasti on hea võrdlusmaterjal, millega pilti edaspidi teha.

1 comment:

  1. See on väga üllatav tunnistus, ma tahan, et te kõik ühineksite minuga Kiriji armastuse õigekirja tänamisel, kuna ta on tõepoolest oma sõnade mees. Mul on aastaid olnud süda murdunud, iga mees, kes minu poole pöördus, ei võtnud mind kunagi tõsiselt, pärast viimast kogemust mehega, mis pettis mind nagu tavaliselt, hakkasin otsima lahendust oma probleemi lõpetamiseks, siis tutvustas mu kolleeg tööl mind Suure Kiriji armuloitsu templisse, siis võtsin temaga ühendust tema e-posti aadressi kaudu; kirijilovespell@gmail.com, enne kui ta vastas mulle, kulus mõni päev ja kui ta vastas, sain mulle teada, mida teha, enne kui saan vaimsest orjusest vabaks, tegin kõik, mida ta ütles, ja täna olen oma mehega õnnelik. Mees, kes mind ilma põhjuseta maha viskas, naasis mulle nüüd 3 päeva jooksul. Samuti aitas ta kolleegil oma abikaasa tagasi tuua, kui nad lahutasid. See on tema kontaktandmed; kirijilovespell@gmail.com või võite temaga siiski ühendust võtta tema whatsapp-numbri kaudu: +2349020168697

    ReplyDelete