Monday, January 28, 2013

Kehaanalüüs

Panen siia algusesse kohe lingi ära, kust saab rohkem infot, mis see kehaanalüüs siis ikkagi on http://www.myfitness.ee/treeningud/testid-ja-analuusid/kehaanalyys. Teha saab seda minu teada MyFitness klubides (ise tegin seal) ja Spartas (vt. www.kehavormi.ee ja teenused).

Põhimõtteliselt nägi protseduur välja selline, et astusin sellisele monitori ja "lipuvardaga" kaalule, hoidsin kõvasti kinni mingist puldist/pulgast ning ootasin, kuni aeg nulli tiksub. Seejärel printis arvuti välja kõrvaloleval pildil näha oleva targa paberi. Sealt saab välja lugeda, et minu kaal 22.01.13 oli 68,3kg (trenniriietes kaalutud), optimaalne kaal minu pikkuse juures (masin mõõtis selleks 168,3cm) oleks 62,3kg, kuid minu enda eesmärk oleks ca 56kg. Keha tüübilt olen ma hetkel lihaseline, vähe ülekaaluline (kõlab üsna hirmutavalt). Rasva on mu kehas 18,4kg ehk 26,9%, mis jääb veel optimaalse vahemiku alla. Pehmed koed, mida on mul optimaalsest pisut rohkem (46,0) näitab vedelike määra kehas, treener ütles, et kerge ülekaaluga on normaalne, et keha hoiab vett kinni. Kehamassiindeks on selle masina järgi kah pisut üle normi ehk 24,1. Eraldi mõõtis masin rasva ladestumise taset siseorganite ümber (visteraalne rasv) ja kõhupiirkonnas. Need kaks kõige ohtlikumat rasva ladestumise kohta tervise seisukohast. Õnneks olid need kenasti normis. W.H.R on vöö ja puusade ümbermõõdu suhe, mida väiksem see on, seda parem, minul jäi optimaalse vahemiku sisse (0,76). Lisaks mõõdab masin rasva ja pehmete kudede paigutuse keha vasakus ja paremas pooles, selle tulemused on näha paremal "Segmentaalse analüüsi" all. Kirsina tordil ütleb masin ka sinu keha bioloogilise vanuse, mis minu puhul kattus minu päris vanusega, kuid treener ütles jällegi, et kui ma nüüd trenni teen ja alla võtan ning tervislikult toitun, siis on täiesti reaalne, et paari kuu pärast on mu keha bioloogiline vanus 5 aastat noorem kui minu tegelik vanus.

Arvuti arvutab välja ka optimaalse kalorite tarbimise ja kulutamise, et saavutada masina poolt antud optimaalne kaal. Seda ma hetkel ei järgi, kuna järgin oma toitumiskava ning alla läheb see kaal nii või naa :)
Uuesti plaanin kehaanalüüsi läbida märtsi lõpus, eks siis ole näha, milline võrdlusmoment tuleb võrreldes praeguste tulemustega. Seniks ikka palju trenni ja mõõdukalt tervislikku toitu ning loomulikult ohtralt positiivsust!

1 comment:

  1. Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    ReplyDelete