Monday, January 28, 2013

Esimesed sammud

Kõik algas uue aastaga...nagu ikka :) Otsustasin ennast (uuesti) käsile võtta ja lõpuks selle kaalu ja välimuse probleemi enda jaoks seljatada. Olen nende kahe probleemiga, mis minu jaoks omavahel suuresti sõltuvuses (st kui kaalu rohkem, kui minu arust sobiv, siis tunnen, et kogu mu väljanägemine kannatab selle all), kipmus olnud alates põhikooli lõpust. Aga sellest, kuidas see kõik alguse sai, kirjutan edaspidi.

Mis siis on minu esimesed sammud olnud - alustuseks liitusin MyFitness Kristiine spordiklubiga uuesti (varem oli seal PlanetSport, kus sai aastaid käidud tõusude ja mõõnadega). Otsustasin, et alustan treeninguid rühmatrennides. Kuna kaalulangetuse koha pealt oluline lihastreening, siis kuskil 3 korda nädalas käin BodyPump'is, ca 2 korda külastan BodyCombat'it, see mu üks lemmiktrenne. Katsun trenni jõuda nädalas vähemasti 4 korda, hetkel rohkem, kuna õhtud kooli arvelt veel vabad.
Teise olulise sammuna otsisin oma postkasti arhiivist üles Marek Kalmuse toitumiskava, mis sai kunagi tellitud. Nüüd olen teist päeva rangelt sellel kaval. Mõnes järgmises postituses annan detailse ülevaate kavast :)
Kolmas samm sai tehtud juba sügisel, kus võtsin käsile oma vaimu, sest pole mõtet jälle suure hurraaga treenima ja toitumist jälgima hakata, kui mõne aja pärast tuleb jälle murdumine. Tunnen ennast rahulolevamana ja stabiilsemana kui iial varem. Sellele aitas kaasa pool aastat pausi töölt, pikad jalutuskäigud värskes õhus ja kokkusattumus või saatuse käik, mis tõi mind lähemale mediteerimisele ja hinge ning mõtete puhastamisele. Ärkan igal hommikul positiivse ning tänulikuna kõige selle eest, mis elu on mulle andnud.

Need siis on olnud minu esimesed sammud kaunima ja tervema keha ning vaimuni. Plaanis on veeburari lõpuni olla Kalmuse toitumiskaval ning käia rühmatrennides tublisti. Seejärel plaanin Marek Morozovi jutule minna, kes on Egle Eller-Nabi ning viimase sõbrannat Kairit Tuhkaneni toitumise poole pealt nõustanud (www.kehavormi.ee). Tahan temalt nii toitumiskava kui ka jõusaali treeningkava. Pikemas perspektiivis oleks plaan siiski bikini fitness modellide kehani jõuda :P 

Nagu ütleb mu tippsportlasest vend: Terves kehas terve vaim!


No comments:

Post a Comment